فرمانده قرارگاه نوروزی امین، از کشف ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سهراب بهرامی، از ادامه اجرای طرح‌های سراسری پیشگیری و مقابله با مفاسد اقتصادی در نوروز ۱۴۰۳ و کشف بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی و کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

وی افزود: با عنایت به نیاز هموطنان در تأمین اقلام اساسی و ضروری در طول ماه مبارک رمضان و ایام نوروز و همچنین حفظ تعادل در سطح عرضه و تقاضای کالاهای اساسی، طرح‌های سراسری پیشگیرانه مقابله با مفاسد اقتصادی (احتکار، قاچاق کالا و ارز، گران فروشی و کم فروشی و…) به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

بهرامی افزود: کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی با تشکیل ۳۷۷ واحد گشتی خودرویی و موتوری به صورت شبانه روزی از ۱۶۶۸ واحد صنفی، مراکز تهیه و توزیع کالاهای اساسی و اقلام ضروری مردم بازدید کردند.

فرمانده قرارگاه نوروزی امین و جانشین پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: در این بازدیدها چندین مرکز متخلف و ۶۷۹ متهم شناسایی و بیش ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و سایر جرایم اقتصادی کشف که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

فرمانده قرارگاه نوروزی امین خاطر نشان کرد: هموطنان گرامی به صورت شبانه روزی می‌توانند در صورت آگاهی از انواع جرایم و مفاسد اقتصادی و همچنین قاچاق کالا و ارز موضوع را از طریق سامانه ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره تماس ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید