به گزارش شفافیت، در این مراسم، سید محسن مرتضوی مدیرعامل شرکت زامیاد ضمن تقدیر از زحمات مسوولان کمیته امداد امام خمینی(ره) برای مشارکت دادن شرکت زامیاد در این طرح خداپسندانه تاکید کرد: این شرکت با اجرای مسوولیت اجتماعی خود، گامی کوچک در راه اهداف بزرگ میهن اسلامی برداشته و در عرصه تلاش و خدمت ثابت قدم خواهد بود.

 وی با اشاره به مزیت‌های وانت زامیاد بیان داشت: این محصول که دارای سه ستاره کیفی است، با بیش از ۹۵ درصد ساخت داخل و نیز یک چهارم قیمت کامیونت های فعلی بازار، توان حمل بار مشابه را با این محصولات داراست.

مرتضوی در ادامه درباره اهداف سال جاری شرکت زامیاد خاطرنشان کرد: این شرکت امیدوار است با همت و تلاش تمام کارکنان خود تا پایان با تولید بیش از ۷۰ هزار دستگاه انواع خودرو تجاری، در راستای تحقق شعار سال گام بردارد.

در ادامه این نشست، سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با ابراز خرسندی از این کار نیک گفت: با توجه به واگذاری کامل سه هزار دستگاه وانت زامیاد به مددجویان تحت حمایت این کمیته تا پایان سال جاری، امیدوارم با همکاری‌های فی مابین، این امر خیر مجددا تکرار شود؛ چرا که ایجاد اشتغال پایدار از اهداف عالیه مسوولان کشور می باشد.

اشتغال پایدار سه نفر با بکارگیری هر دستگاه وانت زامیاد

علی عبدی مدیرعامل شرکت لبنیات پاستوریزه پاک نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه با ورود هر دستگاه وانت زامیاد به چرخه تولید و فروش این شرکت، امکان اشتغال سه نفر مهیا می شود، یادآور شد: در این راستا میزبان مددجویان کمیته امداد امام خمینی‌(ره) که مخاطبان اصلی بنیاد مستضعفان و لایق‌ترین و محق‌ترین مردم عزیز کشورمان هستند در عرصه فروش در سطح کشور هستیم. 

وی با اشاره به تجربه به کارگیری وانت زامیاد در ایجاد اشتغال در این شرکت بیان داشت: شغلی که از طریق یک دستگاه وانت زامیاد ایجاد می شود یک شغل همه جانبه است، به صورتی که دو نفر در بخش فروش و یک نفر در بخش تولید مشغول می‌شوند؛ حال با ورود هزار دستگاه وانت زامیاد به این مجموعه شاهد ایجاد سه هزار شغل خواهیم بود. 

عبدی در خاتمه افزود: ما به مشتریان خود قول داده بودیم که با کیفیت‌ترین و مناسب‌ترین محصولات را به لحاظ قیمت در سراسر کشور عرضه نمایم که با اضافه شدن وانت زامیاد به چرخه حمل‌ونقل و فروش شرکت به قول خود در سال ۱۴۰۲ جامع عمل می‌پوشانیم.

شایان ذکر است، در این تفاهم نامه، مقرر شد تعداد ۳۰۰۰ دستگاه وانت زامیاد به مددجویان ‌کمیته امداد امام خمینی(ره) و یکهزار دستگاه وانت نیز در بازه زمانی مشخص به شرکت لبنیات پاستوریزه پاک تحویل گردد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید