به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد در روزهای یکشنبه و دوشنبه(۱۰ و ۱۱ اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه‌شمالی و ارتفاعات رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

در بعضی ساعات روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت) به‌ویژه بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد شدید و در مناطق جنوبی و غربی استان با احتمال خیزش گردوخاک مورد انتظار است.

از فردا تا روز چهارشنبه روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۰ اردیبهشت‌) قسمتی ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱۱اردیبهشت‌) ابری، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید