به گزارش شفافیت از نقد دولت، دوران وزارت علیرضا رزم حسینی به گواه فعالان حوزه صنعت و تجارت را شاید بتوان از تاریک ترین دوران وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان مهمترین نهاد متولی اقتصاد در کشور دانست. 
دورانی که در آن مردم با مشکلات متعددی مانند افزایش سرسام آور قیمت ها کالاها و اجناس مواجه بودند، مواردی مانند گرانی انواع کالاهای معیشتی، خودرو، نابسامانی در تامین نهاده های دامی، همچنین سایر بخش ها مانند فولاد و بسیاری موارد دیگر که هیچکدام دغدغه وزیر نبود. البته باید گفت در این میان تنها دغدغه رزم حسینی و دلبستگی های خاص وی تغییر معاونان وزارتخانه مذکور و مدیران شرکت های بزرگ بود، آن هم با اهدافی که خود مدنظر داشت!
اکنون نیز که دولت دوازدهم به پایان رسیده و انتظار عمومی از دولت مردمی و انقلابی این است که با معرفی اعضای کابینه فردی توانمند سکان هدایت این وزارتخانه را در دست گیرد، ولی جای تعجب و پرسش دارد که همچنان رزم حسینی و عواملش در تلاش هستند تا نفرات خود را در مسئولیت های مختلف و مهم جایگزین کنند.
آنچه که این شائبه را رقم زده است که تغییرات در شرکت های انتقال آب خلیج فارس، چادرملو، توسعه معادن و فلزات، شرکت های تابعه فولاد مبارکه، سنگان و ... در راستای تامین برخی امور و منافع وی در روزهای پایانی دوران وزارتش است . ضمن اینکه باید گفت، وی تلاش های بسیاری کرده تا با پیشنهادات مختلف در راستای جلب نظر نمایندگان زمینه ابقای خود و عدم اعطای رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی دولت مردمی را فراهم آورد. با این وجود عملکرد نامطلوب وی به عنوان وزیری پرخاشگر و هیجانی به گونه ای است که امکان هرگونه حمایتی از وی را ناممکن ساخته است. 
براین اساس امید می رود، دولت جدید و دستگاه های نظارتی با دقت بیشتر این موضوعات را رصد کرده تا هرگونه سوء استفاده و تلاش وی و دیگر افراد منتسب به رزم حسینی در بازه زمانی باقیمانده تا پایان مسئولیتش محقق نشود.
 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید