سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: وقوع حریق در محدوده ای فضای باز در محدوده اسلامشهر که در آن لاستیک های ضایعاتی نگهداری می‌شد به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که نیرو های سازمان به عنوان کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این محدوده در حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران نیست، ادامه داد: نیرو ها به محل رسیدند و خبر دادند که اوضاع تحت کنترل است.

ملکی در ساعت ۱۴ نیز در گزارش تکمیلی از این عملیات گفت: ساعت ١٢:٢٩ دقیقه ظهر روز جاری یک مورد آتش سوزی در بزرگراه آزادگان محله علی آباد قاجار اعلام شد که چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو کف شیمیایی و تانکر آب به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: عوامل آتش نشانی محدوده اسلام شهر یا چهاردانگه نیز در محل حضور داشتند. محل قطعه زمین وسیعی بود که لاستیک های ضایعاتی به صورت نا ایمن در آن نگهداری می شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: بخشی از این محل که حدود ١٠٠٠ تا ٢٠٠٠ متر بود دچار حریق شده بود. با توجه به اینکه لاستیک ها روی هم قرار گرفته بودند و نظمی نداشتند به سرعت در حال سرایت به اطراف بود.

وی افزود: با وجود شدت حرارت و دودی که از اطراف هم قابل مشاهده بود اما آتش نشانان حریق را تحت کنترل خود درآوردند.

ملکی اظهار کرد: عملیات اطفا همچنان ادامه دارد اما خطر گسترش به اطراف وجود ندارد. خوشبختانه این حادثه تا کنون خسارت جانی نداشته است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید