به گزارش شفافیت جبهه ایران اسلامی (حامیان انقلاب اسلامی) روز گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی نشستی را در راستای پیشبرد اهداف انقلاب بر اساس منویات رهبری در آستانه انتخابات برگزار کرد. 
در این باره عظیمی دبیر کل جبهه حامیان انقلاب اسلامی توضیح داد: هدف از تشکیل این نشست هم افزایی در بخش انتخابات بود. برای شخص رهبری مهم نیست چه کسی رئیس جمهور بشود یعنی این مساله در اولویت دوم است اما اولویت اول و قدر مسلم مشارکت حداکثری است.
وی در ادامه افزود: البته فقط این موضوع مد نظر رهبری نیست بلکه هر فرد انقلابی که برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارزش قائل باشد و خودش را وابسته به نظام و این ساختار محکم می داند اصولا دغدغه اصلی اش بحث مشارکت است.
دبیر کل جبهه حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه اولویت اول مشارکت حداکثری و اولویت دوم انتخاب اصلح است گفت: باید توجه داشت که مجلس قوی، دولت قوی را می سازد و دولت قوی مجلس قوی را. زیرا اگر مجلس قوی، قانونگذار خوب، نظارت کننده و ناظر بر قوانین خوبی باشد مسلما دولت هم خودش را در یک چارچوبی قرار می دهد و سعی میکند با کمترین خطا فعالیت کند.
وی در ادامه گفت: از سوی دیگر دولت اگر قوی باشد مجلس قوی می شود زیرا نماینده مجلس در حوزه های انتخابی دچار مشکلاتی هستند اگر دولت، فرماندار، استاندار و ادارات کل استانی قوی باشند؛ هم از منظر توانایی و هم از لحاظ بودجه توان مالی خوبی داشته باشند خواسته های مردم در شهرستان ها و استان ها بهتر اجابت می شود و این اتفاقات اگر بیفتند به نفع ساختار نظام جمهوری اسلامی و نیز به نفع مردم است.
عظیمی با اشاره به شعار جبهه حامیان انقلاب اسلامی تصریح کرد: شعار جبهه ما مردم، نظام و رهبری است. این یک تیپی است که باید در کنار هم قرار بگیرد. مردم لازمه تشکیل نظام و حاکمیت هستند و نظام هم قالبی است برای جایگاه ولایت فقیه. باید مردم را حفظ کنیم برای نظام و نظام را حفظ کنیم برای جایگاه ولایت فقیه. 
وی خاطرنشان کرد: ما در همه صحنه ها به مردم نیاز داریم و اگر مردمی نباشد ما معنای پیدا نمی کنیم بنابراین اگر دولت، دولت توانمندی باشد مردم هم در استان ها و شهرستان ها نسبت به موضوعات رضایت بیشتری خواهند داشت.  
عظیمی یادآور شد: تشکیل مجلس قوی اتفاق افتاده که البته تا الان عملکرد رضایت بخش نداشته اند که ان شالله با آمدن دولت قوی رضایت بخش خواهد شد. ما هم باید در انتخاب دقت کنیم اما همه باید در کنار هم تلاش کنیم تا مردم پای کار بیایند و صندوق های رای پر باشد و ان شالله در قالب مشارکت حداکثری همه مردم سود خواهند کرد. چون وقتی دنیا اتحاد ملت ایران را ببینند مطمعنا از مواظعشان پا پس می کشند و این یک پشتوانه برای دیپلماسی است و لذا فراموش نکنیم مشارکت حداکثری پشتوانه بسیار قوی برای دیپلماسی ماست همانطور که این مشارکت حداکثری پشتوانه خوبی برای میدان بود.

در این ضیافت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی فراکسیون حامیان انقلاب از جمله:

سردار جوکار نماینده محترم یزد و رییس کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور
علی کریمی فیروزجایی هیات رئیسه مجلس و نماینده محترم بابل

قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس
حاتمی نماینده محترم کلیبر
ودبیرکمیسیون اجتماعی

دهقانی نماینده محترم ورزقان
جهانگیرزاده نماینده محترم پارس آباد
منتظری نماینده محترم گرگان
خانم ازاد نماینده محترم نایین دبیر کمیسیون اصل نود
حسن پور نماینده محترم سیرجان
شکراللهی نماینده محترم کهنوج
حجت الاسلام نیک بین نماینده محترم کاشمر
زندیان نماینده محترم بیجار

فرزانه نماینده محترم نورو محموداباد
اصفری نماینده محترم اراک
محمدیاری نماینده محترم تالش رضوانشهر

غنی نظری نماینده محترم خلخال
محمدی نماینده محترم بافت و رابر

روشن فکرنماینده محترم یاسوج
رحمت الله فیروزی نماینده محترم نطنز
علی بابایی نماینده محترم ساری

شرکت نمودند .


 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید