به گزارش شفافیت شب گذشته شبکه المیادین لبنان به نقل از خبرنگار خود در فلسطین اشغالی گزارش داد که شهرک‌نشینان صهیونیست بار دیگر تحت حمایت امنیتی نظامیان اسرائیلی به سمت محله شیخ جراح یورش بردند.
ساعاتی پس از این یورش، رسانه‌های فلسطینی از برجای ماندن چندین مجروح در پی حمله نظامیان رژیم اشغالگر به سوی نمازگزاران فلسطینی در مسجد مبارک الاقصی خبر دادند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که نظامیان اسرائیلی با هجوم گسترده فلسطینیان به سوی الاقصی تمامی ورودی‌های این مسجد را مسدود کرده و به طرز وحشیانه‌ای با نمازگزاران قدس برخورد کردند تا جایی که چندین تن زخمی شده‌اند.
برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که نظامیان صهیونیست شمار زیادی از نمازگزاران را در مصلای القبلی مسجد الاقصی تحت محاصره درآورده‌اند.
در محکومیت این اقدام حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار «شفافیت» گفت: «قطعا این آخرین جنایت رژیم اشغالگر قدس نیست همانطور که در گذشته هم از این گونه جنابات مرتکب شده است ولی اینکه در روز قدس و در مسجدالاقصی این اتفاق بیفتد بیانگر نتیجه سازشی است که برخی از کشورهای منطقه در قبال اسرائیل انجام داده اند و به نوعی خود و حکامشان را به رژیم اشغالگر قدس فروختند.»

این نماینده مجلس در ادامه افزود: «این تعدی و این نوع از کشتار نتیجه آن کوتاهی و سست آمدنی است که کشورهای منطقه انجام دادند از جمله بحرین، امارات و غیره که رابطه اشان را با رژیم کودک کش و  مسلمان کش اشغالگر قدس به سمت عادی سازی پیش بردند.»

وی تصریح کرد: «رژیم صهیونیستی به روزهای پایانی عمر خود در حال نزدیک شدن است و این اقدام به نوعی عجز از رفتار مناسب است که با نشان دادن خوی درندگی و استیصال بار دیگر دست به چنین اقدامی زده است.»

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید