به گزارش خبرنگار «شفافیت» شنیده ها حاکی از این است که اختلافات پیش آمده میان پیروز حناچی شهردار تهران و رضا جلالی مدیر کل ایثارگران شهرداری تهران منجر به برکناری رضا جلالی و در نتیجه انحلال اداره کل ایثارگران شهرداری تهران از سوی حناچی شد.

منصوبات جدید شهرداری
همچنین بعد از این برکناری و انحلال انتصابات جدید هم صورت گرفته و طی احکام جداگانه‌ای از سوی حامد مظاهريان- معاون برنامه ريزي، توسعه سرمايه انساني و امور شورا « سجاد احمدوند» به سمت " سرپرست مركز نوسازي و تحول اداري شهرداري تهران " و «داور نظري اردبيلي» به سمت" مشاور در امور برنامه ريزي، هماهنگي و توسعه سرمايه انساني" و «عباسعلي مديح» به سمت " سرپرست اداره كل رفاه و امور ايثارگران شهرداري تهران " و «سيد مرتضي ميرپور» به سمت " مشاور حوزه معاونت برنامه ريزي، توسعه سرمايه انساني و امور شورا "و «علي جعفري شهرستاني» به سمت " سرپرست دفتر پايش برنامه، مديريت پروژه و اطلاعات عملكرد شهرداري تهران " منصوب شدند.

حال سوال اینجاست که چرا با اینکه سیاست شهرداری تهران در راستای تکریم و تعظیم خانواده ی شهدای شهرداری و حفظ و کرامت سازمانی ایثارگران شاغل در شهرداری تهران است چرا پیروز حناچی دست به انحلال اداره کل ایثارگران شهرداری تهران زده است؟
این در حالیست که جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه ی دست اندرکاران وظیفه دارند ضمن توجه به تقویت و ترویج روحیه ایثارگری، نسبت به تکریم متولیان این فرهنگ که ایثارگران هستند، بکوشند.
 در این باره عباسعلی مدیح مدیر کل رفاه و امور ایثارگران در گفتگویی گفت: «اینجانب بعنوان مدیر کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران تلاش خواهم کرد ضمن ارتقاء کیفیت خدمات به خانواده ی معظم ایثارگران، با استفاده از ظرفیت های اداره کل رفاه ، جهت بهبود و تسریع در روند توانمندسازی خانواده های محترم شهدا و ایثارگران شهرداری تهران گامهای موثری بردارم.
وی افزود: «به خانواده معظم شهیدان و ایثارگران شهرداری اطمینان می‌دهم سیاست شهرداری تهران در راستای تکریم و تعظیم خانواده شهدای شهرداری و حفظ کرامت آنهاست و هیچ کس در صدد حذف و یا تضعیف این حوزه‌ی ارزشمند نیست.
مدیر کل رفاه و امور ایثارگران در ادامه تصریح کرد: «کارکنان سخت کوش امور ایثارگران کما فی سابق نسبت به ارائه خدمات به خانواده معظم ایثارگران ادامه خواهند داد. ساختمان امور ایثارگران در محل فعلی باقی خواهد ماند و خدمات ویژه ایثارگری اعم از فعالیتهای فرهنگی، درمان ، مددکاری و دیگر امور در ساختمان مذکور ادامه خواهد داشت.»

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید