به گزارش شفافیت به نقل از بیدنا، اولین یادواره شهدای گرانقدر گروه توسعه صنایع بهشهر، همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت های تابعه این شرکت و مقامات لشکری و کشوری در محل شرکت مارگارین برگزار شد.

محسنی مجد، مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر با اشاره به اینکه گروه توسعه صنایع بهشهر مفتخر به داشتن ۳۸ شهید دوران دفاع مقدس است تصریح کرد: کار تیمی همان همدلی و وحدتی است که در آن سال ها هم در پشت جبهه و هم خطوط مقدم بارها شنیده و دیده ایم.

حسن خلخالی، مدیرعامل شرکت مارگارین با تاکید بر اینکه این شرکت با کارنامه درخشانی که در دوران دفاع مقدس از خود به جای گذاشت نشان داد هیچگاه مسئولیتش را نسبت به جامعه و کشور خود فراموش نمی کند، ادامه داد: در حال حاضر در شرایط سخت اقتصادی ، فشارهای بین المللی و شیوع بیماری کرونا ، حفظ و انسجام سنگر تولید یک واجب عینی محسوب می شود که با هم افزایی و تلاش همکاران توانسته ایم به آن دست یابیم.

سید بهاالدین بنی طبا، مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی و همچنین دبیر این یادواره، شهدا را حاضر و ناظر در این محفل خواند و خاطر نشان کرد: اینکه امروز ما دور هم جمع شده ایم، دعوتی است که شهدا از ما داشته اند و قطعا نگاهشان حلال بسیاری از مشکلات خواهد بود.

وی در ادامه گفت: این یادواره با تاکید و توجه ویژه مهندس محسنی مجد انجام شده و برای اولین بار است که در سطح گروه بصورت منسجم برگزار شده است و مسیولا روابط عمومی شرکت های تابعه نقش ارزنده ای داشتند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید