زهرا نعمتی در پایان مجمع انتخابات تیروکمان درباره شروع تمریناتش برای مسابقات پیش‌رو، گفت: تمرینات بدنسازی را شروع خواهم کرد، البته من تغییراتی در تجهیزات تیروکمان داشتم و یک هفته آینده در زمین چمن شروع می‌کنم. برای به روز کردن تجهیزاتم از تجهیزات قبلی استفاده کردم اما باید از اسپانسر هم کمک بگیریم.

او درباره این که قرار است با کدام مربی کار کند؟ گفت: فعلا قرار است با ریاست فدراسیون جلسه بگذاریم تا ببینیم برای مربی باید چه کار کنم. فعلا بدون مربی کارم را شروع می‌کنم. در دوره قبل ریاست شعبانی‌بهار پیشنهاداتی درباره مربی بود حالا باید ببینیم چه می‌شود.

نعمتی در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این پرسش که چرا مدت زیادی در تمرینات و مسابقات حضور نداشت؟ تصریح کرد: من تایم زیادی در مسابقات بودم و استرس زیادی داشتم به همین دلیل تصمیم گرفتم استراحت خوب و کافی داشته باشم که بسیار تاثیرگذاربود. ۱۲ تا ۱۳ سال در حال تمرین بودم و دوست داشتم مدتی را استراحت کنم.

وی درباره حضور در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس، گفت: برای المپیک دوست دارم باز هم تلاش کنم اما برای پارالمپیک هنوز هیچ تصمیمی ندارم.

وی درباره تعویق بازی‌های پارآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو نیز گفت: این تاخیرها به ضرر ورزشکاران خواهد بود و با این تعویق بسیاری از برنامه‌های تحت تاثیر قرار گرفت.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید