به گزارش «شفافیت» بهاره آهوپای، آزاده حبیبی لطفی، مجید خان‌دائی، سیده مریم حسینی، الهه فروغی، جواد قاضی‌زاده، زهرا حاجی‌زاده، زهره اعظمی، فیروزه خسرویان، ضحی نظری، مهین‌دخت گودرزی، صفا نفیسی، زهرا گیوی، یاسمین کامکار، زینب محمدی، سمیرا محمدی، سمیرا محمدقلی و الهۀ پارسایی هنرمندان حاضر در این رویداد هنری هستند.

در این فرصت به معرفی برخی از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه می پردازیم.

بهاره آهوپای، دانش آموختۀ مقطع کارشناسی گرافیک و فعال در این حوزه از سال 82 یکی از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه است. وی توانسته است با حضور در عرصۀ طراحی شال و روسری از سال 92 مقام‌های مختلفی را در مسابقات گوناگون کسب کند و آثار خود را در بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشورهایی همچون ترکیه، امارات متحدۀ عربی، ایتالیا و پاکستان به نمایش بگذارد.

آزاده حبیبی لطفی، دیگر هنرمندی است که تجربه‌های مختلف در حوزۀ طراحی و نقاشی داشته و مسر خود را تا به امروز با برگزاری 2 نمایشگاه انفرادی و چندین نمایشگاه گروهی ادامه داده است.

صفا نفیسی، در سال 1391 عکاسی را پس از ورود به رشتۀ معماری آغاز کرده و از سال 1396 این حرفه را با جدیت بیشتری پی گرفته است.

ضحی نظری، دانش‌آموختۀ طراحی لباس در مقطع دیپلم، گرافیک در مقطع کاردانی و تصویرسازی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. وی دورۀ طراحی داخلی را در جهاد دانشگاهی گذرانده است و طراحی دکوراسیون را نیز به صورت حرفه‌ای آموخته است.

زینب محمدی، که به مدت 10 سال در حوزۀ نقاشی فعالیت کرده است، در سبک‌های رمانتیسم و امپرسیونیم به فعالیت می پردازد و در حال حاضر دانشجوی مقطع کارشناسی است.

سمیرا محمدی، متولد سال 1368 که از 15 سالگی به هنر نقاشی روی آورده است، توانسته است سبک سیاه قلم را به صورت خودآموز ادامه دهد و امروز پس از گذشت 3 سال در حوزۀ مداد رنگی نیز فعال است.

سمیرا محمدقلی، هنرمند فعال در رشته‌های عکاسی، حجم و چیدمان حاضر در این نمایشگاه اعتقاد دارد که به واسطۀ نگاه، کشف و کنجکاوی در حوزۀ موضوعات پیرامونی که شامل پرسشگری، احساسات و تجربه‌گرایی بوده است به خلق آثار خویش رسیده است.

زهرا اعظمی، فارغ‌التحصیل رشتۀ هنرهای تجسمی از دانشگاه هنر اصفهان و فعال در خلق آثاری در حوزه‌های رنگ روغن، چاپ، مداد رنگی و آبرنگ است.

باسمین کامکار که با اثری با عنوان «تعقل» در این نمایشگاه حضور دارد، معتقد است: زندگی همچون دریا است، دریایی که گاه آرام و گاه خروشان است و هر فرد قایق خود را در جهتی که می‌خواهد هدایت می کند.

مهین‌دخت گودرزی، دیگر هنرمند حاضر در این نمایشگاه که به مدت 10 سال نقاشی را به صورت حرفه‌ای دنبال کرده است، تلاش کرده است تا در این مدت ضمن داشتن ارتباطات رسانه‌ای با نقاشان مشهور در کلاس‌های آموزشی برخی از آن‌ها شرکت کرده و تا به امروز 30 تابلو در تکنیک‌های رنگ روغن، سیاه قلم، پاستل گچی و مداد کنتۀ رنگی را طراحی و ترسیم کرده است.

مریم حسینی، که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشتۀ معماری دریافت کرده است، تا به امروز در بیش از 10 نمایشگاه نقاشی حضور داشته است.

الهه فروغی، متولد شهرکرد، ساکن اصفهان و دانش‌آموختۀ دانشگاه آزاد واحد همدان، هنرمند فعال در سبک آبسترک از سال 88 تا به امروز بیش از 20 اثر را خلق کرده است.

فيروزه خسرويان فارغ التحصيل از دانشكده هنر ومعمارى دانشگاه آزاد اسلامى در رشته نقاشى در سال 1371 است.

زهرا حاجیزاده متولد 1378 از تبریز است و در این نمایشگاه نیز با ارائۀ اثری چند بعدی و مینیمال با عنوان «مرگ آرزو» پیرامون خشنوت علیه زنان، خودکشی در روز تولد و اسارت زنان حضور دارد.

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید