حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند واکسیناسیون در سطح شهرستان ری گفت: هم اکنون وضعیت کرونایی شهرستان ری نارنجی است و ۳۳ مرکز تجمیعی و جامع سلامت وظیفه واکسیناسیون مردم را برعهده دارند که از این تعداد یک مرکز خودرویی، یک مرکز شبانه روزی و همچنین گروه های سیار و مجموعه هلال احمر نیز فعالیت می کنند. همه مراکز تزریق واکسن کرونا  براساس جمعیت و وسعت پنج بخش، ۶ شهر و روستاها پراکنده شده اند تا افراد در کمترین زمان و فاصله ممکن به تزریق واکسن دسترسی داشته باشند.

وی افزود: در ۲ ناحیه آموزش و پرورش شهرری و ۲ منطقه کهریزک و حسن آباد فشافویه، ۷۳ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال و ۹۷ درصد فرهنگیان واکسن کرونا دریافت کرده اند. طی بررسی های صورت گرفته میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی مردم در شهرستان کاهش یافته و همین امر سبب شده تا میزان مراجعات به مراکز درمانی طی روزهای اخیر افزایش یابد. تا کنون ۹۷۰ هزار نفر در شهرستان ری علیه ویروس کرونا واکسینه شدند که از این تعداد تزریق واکسن برای ۱۱۳ هزار تبعه خارجی ساکن ری صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: حتی پس از واکسیناسیون نیز فاصله گذاری اجتماعی، رعایت شیوه نامه ها و استفاده از ماسک را در اولویت ویژه قرار داده و افرادی که واکسن تزریق نکرده اند هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا وضعیت شهرستان در شرایط پر خطر قرار نگیرد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید