عباس آقا کوچکی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: برای آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو ۷ مرحله اردوی تدارکاتی پیش بینی شده که چهارمین اردوی آماده سازی از ۲۵ خرداد با حضور ۱۵ نفر (۱۳ نفر بازیکن داخلی و ۲ لژیونر) آغاز شده و تا ۶ تیر در اصفهان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: قرار بود در اردوی چهارم ۳ بازیکن لژیونر به ترکیب تیم اضافه شوند  که متاسفانه یکی از لژیونرها به دلیل مبتلا به ویروس کرونا، از اردوی بعدی تیم را همراهی خواهد کرد.

آقاکوچکی با بیان این که ۱۲ بازیکن اعزامی به توکیو در پایان اردوی چهارم نهایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: پس از پایان اردوی چهارم با نظر کادر فنی و تایید کمیته ملی پارالمپیک ۱۲ بازیکن اصلی که ۵ نفر آن را لژیونرها تشکیل می دهند، مشخص خواهد شد. 

وی همچنین از اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر به اردوی تدارکاتی ترکیه در اواخر تیر خبر داد و افزود: پنجمین اردوی تدارکاتی تیم ملی بسکتبال با ویلچر اعزامی به توکیو از ۲۰ تیر به مدت ۵ روز در قم برگزار می شود و سپس بسکتبالیست ها برای برپایی اردوی مشترک و انجام چند دیدار تدارکاتی ۲۶ تیر راهی ترکیه خواهند شد که این اردو تا ۳۱ تیر ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان پیرامون این پرسش که چقدر به اهداف پیش بینی شده در جریان برگزاری ۴ مرحله اردوی آمادگی دست یافتید؟ افزود: وضعیت بازیکنان رو به رشد است و ما در هر مرحله به اهداف پیش بینی شده دست پیدا کردیم، البته در اردوی چهارم برنامه ریزی برای تقویت کارهای تکنیکی و تاکتیکی تیم بود که با ابتلا یکی از بازیکنان لژیونر به کرونا این شرایط فراهم نشد. 

وی اضافه کرد: بازیکنان در حال حاضر از نظر روحی و روانی و آمادگی بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند، سعی داریم در اردوی تدارکاتی ترکیه با بررسی نقاط ضعف بازیکنان و تقویت این نقاط در طی دو مرحله اردوی پایانی، تیم آماده  و منسجمی را راهی توکیو کنیم.‌ به هر صورت زنگ تفریح سایر تیم ها در پارالمپیک نخواهیم بود و تلاش بر این است که در صورت امکان روی سکو نیز قرار بگیریم.

وی در پایان زمان اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر به بازیهای پارالمپیک توکیو را ۲۷ مرداد عنوان کرد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید