به گزارش شفافیت در روزهای اخیر اخبار منتشر شده در فضای مجازی حکایت از "بازداشت تعدادی از کارکنان شهرداری اصفهان" داشت و روز گذشته نیز خبر بازداشت آقای برکت شهردار منطقه 6 اصفهان توجه همگان را به خود جلب کرد. 
 شهرداری اصفهان مسیر مبارزه با فساد را از آغاز مدیریت پنجم شهری با قدرت پیش برده و همواره در مسیر بستن منافذ فساد حرکت کرده که اکنون برخی از این تلاش ها به ثمر نشسته است.
در این باره مسیب سلطانی مدیرمسئول سایت شفافیت در واکنش به خبر بازداشت آقای برکت شهردار منطقه6 اصفهان گفت: معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی جبهه حامیان انقلاب نوید این موضوع را می دهد که با آمدن آقای رئیسی زمزمه های حذف مفسدان اقتصادی از مناصب دولتی به گوش می رسد.

بازداشت شهردار منطقه 6 اصفهان
وی افزود: روز گذشته آقای برکت شهردار منطقه 6 اصفهان بازداشت شد. در دوره ای ایشان فشارهای زیادی را به ما تحمیل و پاپوشی را هم برای ما ایجاد کردند که شاید برخی تصور می کردند حالا شنیدن ایت خبر برای ما مسرت بخش خواهد بود.
سلطانی تاکید کرد: از گرفتاری کسی خوشحال نیستیم و امیدواریم که خداوند متعال به همه کمک کند. به هر حال قانون برای همه یکسان است و در حق همه به درستی اجرا می شود. 

مبارزه با مفسدان ادامه دار است
سلطانی با اشاره به ادامه دار بودن مبارزه با فساد در شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همه مدیران فاسد منتظر باشند زیرا  قانون با آنها برخورد خواهد کرد. شاید بسیاری از این مدیران به قول معروف دم کلفت باشند ولی قانون دم کلفت تر از این ها را گرفته و گمان نکنند که می توانند از قانون فرار کنند. قانون برای همه یکسان است حتی برای ما که ادعای شفافیت و عدالتخواهی داریم.

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید