به گزارش ایسنا، فاطمه مهاجرانی به نمایندگی از دولت چهاردهم در مراسم بزرگداشت آیت‌الله شهید بهشتی که در کانون توحید برگزار شد، حضور یافت.

در این مراسم همچنین مهدی هاشمی رفسنجانی، علیرضا و محمدرضا بهشتی،  فرشاد مومنی، محمود صادقی، علی جنتی، غلامرضا ظریفیان، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت و درمان، غلامرضا کرباسچی، سید کاظم اکرمی وزیر اسبق آموزش و پرورش، سید جواد ساداتیان سفیر اسبق ایران در انگلستان، حجت الاسلام هادی سروش، هادی خانیکی و حسین راغفر حاضر شدند.

 

انتهای پیام

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را از طریق فرم زیر اسال نمایید

نظرسنجی

مارا دنبال کنید